Przyczepa 14 ton PRONAR T680
Przyczepa 14 ton PRONAR T680

Przyczepa 14 ton PRONAR T680 znakomicie sprawdza się zarówno w transporcie materiałów rolnych jak i komunalnych dzięki zastosowaniu najbardziej popularnego w Polsce zawieszenia dwuosiowego. Zapewniające wysoką szczelność wytrzymałe profile ścian o wysokości 800 mm z seryjnie montowanymi nadstawami 600 mm, oraz płyta podłogowa wykonana z grubej stali umożliwiają bezproblemowy transport zarówno płodów rolnych jak i materiałów komunalnych o masie nie przekraczającej 14 ton. Zwiększenie prędkości maksymalnej przyczepy do 40 km/h przy użyciu osi pozwalających na transport przy prędkości 60 km/h, pozwala na zagregowanie przyczepy z najnowszymi ciągnikami rolniczymi. Błotniki kół tylnych, kliny podporowe kół oraz koło zapasowe umieszczone w koszu pod przyczepę zapewniają bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania przyczepy. Seryjnie montowane okno szybra zsypowego umożliwia doposażenie przyczepy w kołnierz wyładowczy lub przenośnik ślimakowy ułatwiające rozładunek ziarna. Bogate wyposażenie dodatkowe umożliwi dopasowanie przyczepy do własnych potrzeb, zapewniając tym samym możliwość wyboru optymalnej wersji przyczepy w najlepszej cenie.
Dlaczego warto wybrać przyczepa 14 ton Pronar T680 ?
FUNKCJONALNOŚĆ – możliwość zastosowania dla rolnictwa jak i usług komunalnych
ŁATWOŚĆ OBSŁUGI – pełna obsługa przyczepy z kabiny ciągnika
WYTRZYMAŁOŚĆ – solidna konstrukcja przyczepy osiągnięta poprzez użycie wysokiej jakości materiałów
UNIWERSALNOŚĆ – możliwość dostosowania produktu do własnych potrzeb poprzez wybór odpowiedniego wyposażenie opcjonalnego
NISKIE KOSZTA EKSPLOATACJI – w procesie produkcji zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i materiałowe
Sprawdź nasze inne przyczepy: przyczepa 12 ton oraz przyczepa 10 ton
Wyposażenie standardowe
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, z wyjściem do drugiej przyczepy
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych – plastikowe
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm (wykonanie na specjalne życzenie)***
- Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
- Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
- Dodatkowe nadstawy z profilu PF 600mm
- Nadstawy z profilu PF 800mm zamiast standardowych nadstaw 600mm
- Przednia nadstawa 600mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
- Przednia nadstawa 800mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
- Nie dzielone ściany i nadstawy (PF800+PF600 lub PF800+PF800, bez słupka środkowego, z linką spinającą)
- Nie dzielone ściany i nadstawy (PF800+PF600 lub PF800+PF800, bez słupka środkowego, z listwami napinającymi)
- Rynna do szybra zsypowego
- Dwa szybry zasypowe do ziarna z blokadą w ścianie tylnej
- Trzy szybry zasypowe do ziarna z blokadą w ścianie tylnej
- Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
- Koła z ogumieniem 425/65 R22,5
- Koła z ogumieniem 550/45 R22,5
- Koła z ogumieniem 500/60 R22,5
- Boczne zabezpieczenia (osłony )
- Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
- Tylny zaczep automatyczny RO*400A4600
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5 (regenerowane)
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5
- Koło zapasowe (luzem) 425/65 R22,5
- Koło zapasowe (luzem) 550/45 R22,5
- Koło zapasowe (luzem) 500/60 R22,5
- Kosz koła zapasowego
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych (tylko dla ścian niedzielonych bez słupka środkowego)****
- Błotniki kół przednich
- Dodatkowe plastikowe błotniki tylne
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- Ślimak wyładowczy do ziarna*
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Skrzynka narzędziowa
- Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy , z korbą na wyposażeniu, tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65R22,5;
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej strony
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
- Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
- Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **
- Wykonanie na 60km/h (Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym regulatorem siły hamowania oraz zastosowanie mocniejszych kół tarczowych)
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych
***Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm nie jest zalecany do zastosowania w przyczepie , nie może mieć zastosowania do wykonania rolniczego na 60km/h, może mieć zastosowanie w szczególnych przypadkach
****zawsze stosowane dla ścian niedzielonych
Przyczepa 14 ton DANE TECHNICZNE:
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 20000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 18000* | [kg] |
| Ładowność | 13100** | [kg] |
| Masa własna | 4900 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 17,2 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 12,3 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 5100 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 2410*** | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 7300/2550/2800 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 800+600 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1390 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1900 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980/18L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 109,2/80,3 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 47/47 | [˚] |
| *Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego | ||
| ** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić odpodanego | ||
| ***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET | ||
Jak wygląda proces doradztwa i zakupu w LUPUS?
Jako polski producent stawiamy na bezpośrednią relację i 100% pewności. Nasz proces gwarantuje, że otrzymasz maszynę idealnie dopasowaną do Twojego gospodarstwa i Twojego ciągnika.
Krok 1: Poproś o wycenę
Klikasz przycisk "UMÓW SIĘ NA WYCENĘ MASZYNY->" i zostawiasz nam swój numer. To pierwszy krok do profesjonalnej analizy.
Krok 2: Telefon od Producenta Maszyn rolniczych LUPUS (Kluczowy etap)
Nasz ekspert dzwoni do Ciebie. Przeprowadza kluczową, 5-etapową diagnozę agronomiczną. Pyta o moc ciągnika , rodzaj Twojej gleby (czy to glina, czy rędzina) oraz cel Twojej pracy (np. walka z podeszwą płużną).
Krok 3: Otrzymujesz dedykowaną, skonfigurowaną ofertę
Na bazie rozmowy otrzymujesz od nas profesjonalną ofertę. Zawiera ona precyzyjny dobór specyfikacji i opcji dodatkowych - pełną konfigurację maszyny według Twoich wymagań. Przedstawimy również formy zakupu (np. przelew), a jeśli jest taka potrzeba, otrzymasz gotową symulację finansowania LUPUS, dedykowaną dla rolników (w tym opcje 0% wkładu własnego i finansowanie do 10 lat).
Krok 4: Organizujemy bezpieczny transport
Po Twojej decyzji, ustalamy szczegóły. Organizujemy nasz własny, bezpieczny transport maszyny prosto do Twojego gospodarstwa.
Krok 5: Kontakt po 3 miesiącach (Dbamy o relacje)
Nasz proces się tu nie kończy. Dzwonimy do Ciebie po 3 miesiącach od zakupu, aby sprawdzić Twoją satysfakcję i zapytać o realne efekty pracy maszyny na polu
Do usłyszenia..;-)
| Producent |
Pronar |
|---|