PRONAR Przyczepa PT612
W przyczepie PT612 zastosowano skrzynię ładunkową z mocnymi płytami podłogowymi, a wytrzymałe, profilowane ściany są ryglowane centralne. Wyposażona jest w mechanizm trójstronnego. Szyber zsypowy w ścianie tylnej ułatwia rozładunek płodów i materiałów rolniczych, czy sypkich materiałów budowlanych (np. piasek), a odległość między platformą a podłożem (między 1142 mm a 1270 mm) znacząco ułatwia załadunek. Konstrukcja ramy podwozia oparta jest na wytrzymałych, prostokątnych profilach zamkniętych, co zapewnia wytrzymałość. Prędkość konstrukcyjna przyczepy PRONAR PT612 wynosi 40km/h, do wyboru jest instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna. Zawieszenie, osie, resory paraboliczne oraz oświetlenie zostały tak zaprojektowane, by spełnić wymogi prędkości konstrukcyjnej. Do produkcji użyto materiałów wysokiej jakości, m.in. nowoczesnych dwuskładnikowych powłok lakierniczych. Transport za pomocą przyczep dwuosiowych jest popularny zarówno w rolnictwie, jak i w gospodarce komunalnej.
UNIWERSALNA – wewnętrzna szerokość przyczepy (2,42m) umożliwia transport zarówno materiałów sypkich, jak też europalet i skrzynio palet
WYTRZYMAŁA – rama zbudowana z odpornych na skręcanie profili zamkniętych
STABILNA – dzięki szeroko rozstawionym kołom
WYGODNA – podłoga jest wyprofilowana tak by ułatwić jej czyszczenie
BOGATO WYPOSAŻONA – standardem w tej przyczepie są kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, drabinki i stopniowe burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, tylne gniazda elektryczne, hydrauliczne i pneumatyczne oraz kratki zabezpieczające lampy przy tylnej belce
W ofercie modele przyczep PRONAR: T653/2 | PT606 | PT608 | PT612 | PT610 | T672/1 | T680 | T672
Wyposażenie standardowe – Przyczepa PRONAR PT612
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Pronar przyczepa PT612 Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy Pronar przyczepa PT612
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 Pronar przyczepa PT612
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcje) Przyczepa PRONAR PT612
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
- Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania
- Balkon
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Linka spinająca ściany/nadstawy (w standardowych ścianach i nadstawach nie ma możliwości montażu linki)
- Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PRONAR 600mm
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Rynna do szybra zsypowego
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 Regenerowane
- Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
- Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
- Tylny zaczep automatyczny RO*400A4600
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22,5 regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22,5
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5 regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5
- Błotniki przednie
- Dodatkowe plastikowe błotniki tylne
- Skrzynka narzędziowa
- Boczne zabezpieczenia (osłony)
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- Ślimak wyładowczy do ziarna*
- Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
- Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
- Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
- Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub z prawej strony
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel**
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych
Filmiki
FIRMA PRONAR
Pronar to przedsiębiorstwo założone przed niemal 30 laty w niewielkiej podlaskiej miejscowości Narew.
Pro” oznacza produkcję, „Nar” to skrót od Narwi – stąd pochodzi nazwa firmy. Ponad 2 tysiące zatrudnionych pracowników, 7 nowoczesnych fabryk, w których na powierzchni 80 boisk piłkarskich powstaje codziennie 4 tysiące części z blisko 600 ton stali.
Od początku istnienia (1988 rok) właściciele mieli pomysł na przedsiębiorstwo. Zależało im przede wszystkim na wdrożeniu różnorodnych profili działalności.
Dlatego dziś Pronar jest niekwestionowanym liderem w produkcji i sprzedaży maszyn i urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej z blisko 50-procentowym udziałem w polskim rynku oraz liczącym się w świecie producentem kół do maszyn rolniczych i komunalnych, elementów pneumatyki i hydrauliki siłowej, osi do przyczep, a także profili stalowych i elementów z tworzyw sztucznych.
Przez lata zaangażowanie, innowacyjność, nowoczesność i najwyższa jakość sprawiły, że maszyny i urządzenia z Narwi konkurują na międzynarodowych rynkach i z sukcesem je zdobywają. Firma posiada sieć dealerską we wszystkich krajach Unii Europejskiej, Skandynawii i Rosji. Swoje produkty eksportuje do ponad 60 krajów, m.in. na kontynent afrykański, do obu Ameryk czy Nowej Zelandii.
Finansowanie
Z tej strony dowiesz się o dwóch sposobach na pozyskanie dodatkowych środków na modernizację gospodarstwa oraz wstępnie zweryfikujesz, czy będziesz mógł i w jakim zakresie skorzystać z tych rozwiązań.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl