PRONAR Przyczepa T663/1
Użyteczność przyczep o zawieszeniu typu tandem w trudnym terenie docenia coraz więcej klientów. Dociążenie zaczepu ciągnika, które występuje w przyczepach tandem ułatwia manewrowanie w trudnym terenie i zwiększa siłę uciągu ciągnika. Przyczepa PRONAR T663/1 ma takie zawieszenie, ma również trójstronny wywrót skrzyni, a przy tym skrzynia jest nisko zawieszona. Wszystko to sprawia, iż przyczepa jest niezwykle stabilna i ułatwia pracę.
Przyczepa PRONAR T663/1 jest również dostępna w wersji SILO o pojemności ładunkowej 16 m³. Wyróżnia się ona hydraulicznie podnoszoną tylną ścianą. Hydrauliczne zamki zabezpieczają przed opadnięciem tylnej klapy w sytuacji spadku ciśnienia oleju w układzie.
STABILNA – zawieszenie typy tandem podnosi poziom stabilności i manewrowości przyczepy
WYTRZYMAŁA – stosowane przez Pronar profile zamknięte zapewniają trwałość konstrukcji i odporność na odkształcenia
PROSTA i TRWAŁA KONSTRUKCJA – prosta, ale przemyślana i trwała konstrukcja zapewnia długie bezproblemowe użytkowanie
WIĘKSZA ŁADOWNOŚĆ – przyczepa może być wyposażona w hydrauliczną tylną klapę SILO, która w połączeniu z dodatkowymi nadstawami zapewnia załadunek o objętości niemalże 16 m3
SZEROKI ZAKRES OPCJONALNEGO WYPOSAŻENIA – klient może zamówić dodatkowe wyposażenie, które dodatkowo uatrakcyjni i zwiększy zakres wykorzystania przyczepy
Wyposażenie standardowe
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Błotniki kół tylnych
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm
- Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki
- Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm (pojemność ładunkowa zwiększa się do 17,6 [m3])
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
- Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami
- Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
- Rynna do szybra zsypowego
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany
- Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
- Zaczep tylny automatyczny AH 38H-4
- Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
- Wieszak koła zapasowego**
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 Regenerowane
- Koła z ogumieniem 500/50-17
- Koło zapasowe (luzem) 15.0/70-18
- Koło zapasowe (luzem) 500/50-17
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5 Regenerowane
- Boczne zabezpieczenia (osłony )
- Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h*
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
- Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
- Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel ***
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
**do ogumienia standardowego
**nie występuje jak zamontowany jest balkon
***Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych
Filmiki
FIRMA PRONAR
Pronar to przedsiębiorstwo założone przed niemal 30 laty w niewielkiej podlaskiej miejscowości Narew.
Pro” oznacza produkcję, „Nar” to skrót od Narwi – stąd pochodzi nazwa firmy. Ponad 2 tysiące zatrudnionych pracowników, 7 nowoczesnych fabryk, w których na powierzchni 80 boisk piłkarskich powstaje codziennie 4 tysiące części z blisko 600 ton stali.
Od początku istnienia (1988 rok) właściciele mieli pomysł na przedsiębiorstwo. Zależało im przede wszystkim na wdrożeniu różnorodnych profili działalności.
Dlatego dziś Pronar jest niekwestionowanym liderem w produkcji i sprzedaży maszyn i urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej z blisko 50-procentowym udziałem w polskim rynku oraz liczącym się w świecie producentem kół do maszyn rolniczych i komunalnych, elementów pneumatyki i hydrauliki siłowej, osi do przyczep, a także profili stalowych i elementów z tworzyw sztucznych.
Przez lata zaangażowanie, innowacyjność, nowoczesność i najwyższa jakość sprawiły, że maszyny i urządzenia z Narwi konkurują na międzynarodowych rynkach i z sukcesem je zdobywają. Firma posiada sieć dealerską we wszystkich krajach Unii Europejskiej, Skandynawii i Rosji. Swoje produkty eksportuje do ponad 60 krajów, m.in. na kontynent afrykański, do obu Ameryk czy Nowej Zelandii.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl
Masz pytania, napisz do nas!
Dane techniczne wersji standard | Dane techniczne wersji SILO | |||||
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 14000 | [kg] | Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 14000 | [kg] | |
Dopuszczalna masa całkowita | 13290* | [kg] | Dopuszczalna masa całkowita: | 13625 | [kg] | |
Ładowność | 10000 | [kg] | Ładowność: | 10000 | [kg] | |
Masa własna | 3290 | [kg] | Masa własna: | 3625 | [kg] | |
Pojemność ładunkowa | 11,8 | [m3] | Pojemność ładunkowa: | 15,7 | [m 3] | |
Powierzchnia ładunkowa | 9,8 | [m2] | Powierzchnia ładunkowa: | 9,8 | [m 2] | |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4440 | [mm] | Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4440 | [mm] | |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez: 2190/2240 | [mm] | Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | trapez: 2190/2240 | [mm] | |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6116/2390/2484 | [mm] | Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 6115/2455/3150 | [mm] | |
Wysokość ścian skrzyni | 600+600 | [mm] | Wysokość ścian skrzyni: | 600+500+500 | [mm] | |
Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 | [mm] | Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/2,5 | [mm] | |
Wysokość platformy od podłoża | 1250 | [mm] | Wysokość platformy od podłoża: | 1250 | [mm] | |
Rozstaw kół | 1700 | [mm] | Rozstaw kół: | 1700 | [mm] | |
Zawieszenie | resory piórowe | Zawieszenie: | resory piórowe | |||
Obciążenie oka dyszla | 1860 | [kg] | Obciążenie oka dyszla | 1860 | [kg] | |
Rozmiar ogumienia | 15,0/70-18 | Rozmiar ogumienia: | 15,0/70-18 | |||
Prędkość konstrukcyjna | 30 | [km/h] | Prędkość konstrukcyjna: | 30 | [km/h] | |
System wywrotu | trójstronny | System wywrotu: | trójstronny | |||
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700/13L/200bar | Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700/13L/200bar | |||
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 67,6/49,7 | [KM/kW] | Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 67,6/49,7 | [KM/kW] | |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] | Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 50/46 | [˚] | |
* dopuszczalna masa całkowita dla prędkości do 30km/h |