PRONAR Przyczepa PT510 – 10 ton

Kategoria:
Opis

PRONAR Przyczepa PT510 – 10 ton

Pronar przyczepa PT510 tandem to doskonały sprzęt przeznaczony nie tylko do rolnictwa, ale także do zastosowań w różnych branżach. Wyposażona w wytrzymałą ramę podwozia z prostokątnych profili zamkniętych, mechanizm trójstronnego wywrotu, wzmocniony dyszel, podporę hydrauliczną nożycową, resory paraboliczne i solidne ogumienie radialne. Prędkość konstrukcyjna wynosi 40 km/h, a kupujący może wybrać instalację hamulcową pneumatyczną lub hydrauliczną. W standardzie przewidziana jest instalacja trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym, który uruchamia się podczas bocznych wywrotów, oraz cylinder teleskopowy. Przy produkcji używane są wysokiej jakości materiały, w tym nowoczesne dwuskładnikowe powłoki lakiernicze. To solidne i trwałe rozwiązanie, które sprawdzi się w trudnych warunkach terenowych.

Sprawdź całą ofertę Przyczepy tandem Pronar

PRONAR Przyczepa PT510 - 10 ton

Dlaczego warto wybrać Pronar przyczepa PT510 – 10 ton ?

WYTRZYMAŁA – rama przyczepy zbudowana z odpornych na skręcanie profili zamkniętych, ściany i inne podzespoły podwozia i nadwozia są produkowane z grubszych blach niż produkty konkurencji

UNIWERSALNA – szerokość wewnętrzna przyczepy (2420 mm) umożliwia nie tylko transport materiałów sypkich ale i europalet i skrzynio palet

BOGATO WYPOSAŻONA – kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, podpora serwisowa skrzyni ładunkowej, drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, tylne wyjścia (hydrauliki i hamulców) do drugiej przyczepy, boczne listwy napinane wzmacniające ściany i nadstawy

FUNKCJONALNA – dociążenie zaczepu ciągnika ułatwia manewrowanie w trudnym terenie i zwiększa siłę uciągu ciągnika

STABILNA – dzięki szeroko rozstawionym kołom

Wyposażenie standardowe

  • Wyposażenie standardowe
  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
  • Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80 mm
  • Osie na 60 km/h
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Tylne wyjścia ( hydrauliki wywrotu i hamulców ) do drugiej przyczepy
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
  • Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
  • Błotniki kół tylnych
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe (opcje)

  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny kulowy K80
  • Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
  • Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
  • Linka spinająca ściany/nadstawy (w standardowych ścianach i nadstawach nie ma
    możliwości montażu linki)
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
  • Balkon
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Błotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednim
  • Boczne zabezpieczenia (osłony )
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Zaczep tylny manualny MH 31H-4
  • Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
  • Zaczep tylny automatyczny AH 38H-4
  • Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 Regenerowane
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
  • Koła z ogumieniem 500/45-22,5
  • Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5 regenerowane
  • Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5
  • Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5 Regenerowane
  • Koło zapasowe (luzem) 500/45-22,5
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h*
  • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
  • Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
  • Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
  • Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
  • Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
  • Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
  • Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **
  • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )

*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych

PRONAR Przyczepa PT510 – 10 ton

Dane techniczne wersji standard

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 15000  [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 14200  [kg]
Ładowność 10150  [kg]
Masa własna 4050  [kg]
Pojemność ładunkowa 13,2 [m3]
Powierzchnia ładunkowa 11 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4545  [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz 2420*  [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6139/2550/2452  [mm]
Wysokość ścian skrzyni 600+600(opcja)  [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5  [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1250  [mm]
Rozstaw kół 1900  [mm]
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1700  [kg]
Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowane
Prędkość konstrukcyjna 40  [km/h]
System wywrotu trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700mm/15L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 74/54,4  [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46  [˚]
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET

Jak wygląda proces doradztwa i zakupu w LUPUS?

Jako polski producent stawiamy na bezpośrednią relację i 100% pewności. Nasz proces gwarantuje, że otrzymasz maszynę idealnie dopasowaną do Twojego gospodarstwa i Twojego ciągnika.

Krok 1: Poproś o wycenę

Klikasz przycisk "UMÓW SIĘ NA WYCENĘ MASZYNY->" i zostawiasz nam swój numer. To pierwszy krok do profesjonalnej analizy.

Krok 2: Telefon od Producenta Maszyn rolniczych LUPUS (Kluczowy etap)

Nasz ekspert dzwoni do Ciebie. Przeprowadza kluczową, 5-etapową diagnozę agronomiczną. Pyta o moc ciągnika , rodzaj Twojej gleby (czy to glina, czy rędzina) oraz cel Twojej pracy (np. walka z podeszwą płużną).

Krok 3: Otrzymujesz dedykowaną, skonfigurowaną ofertę

Na bazie rozmowy otrzymujesz od nas profesjonalną ofertę. Zawiera ona precyzyjny dobór specyfikacji i opcji dodatkowych - pełną konfigurację maszyny według Twoich wymagań. Przedstawimy również formy zakupu (np. przelew), a jeśli jest taka potrzeba, otrzymasz gotową symulację finansowania LUPUS, dedykowaną dla rolników (w tym opcje 0% wkładu własnego i finansowanie do 10 lat).

Krok 4: Organizujemy bezpieczny transport

Po Twojej decyzji, ustalamy szczegóły. Organizujemy nasz własny, bezpieczny transport maszyny prosto do Twojego gospodarstwa.

Krok 5: Kontakt po 3 miesiącach (Dbamy o relacje)

Nasz proces się tu nie kończy. Dzwonimy do Ciebie po 3 miesiącach od zakupu, aby sprawdzić Twoją satysfakcję i zapytać o realne efekty pracy maszyny na polu

 

Do usłyszenia..;-)


Informacje dodatkowe
Producent

Pronar