Przyczepa 12 ton PRONAR PT612 Paletowa
Przyczepa 12 ton PRONAR PT612 Paletowa
Przyczepa 12 ton PRONAR PT612 Paletowa zastosowano skrzynię ładunkową z mocnymi płytami podłogowymi, a wytrzymałe, profilowane ściany są ryglowane centralne. Wyposażona jest w mechanizm trójstronnego. Szyber zsypowy w ścianie tylnej ułatwia rozładunek płodów i materiałów rolniczych, czy sypkich materiałów budowlanych (np. piasek), a odległość między platformą a podłożem (między 1142 mm a 1270 mm) znacząco ułatwia załadunek. Konstrukcja ramy podwozia oparta jest na wytrzymałych, prostokątnych profilach zamkniętych, co zapewnia wytrzymałość. Prędkość konstrukcyjna przyczepy PRONAR PT612 wynosi 40km/h, do wyboru jest instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna. Zawieszenie, osie, resory paraboliczne oraz oświetlenie zostały tak zaprojektowane, by spełnić wymogi prędkości konstrukcyjnej. Do produkcji użyto materiałów wysokiej jakości, m.in. nowoczesnych dwuskładnikowych powłok lakierniczych. Transport za pomocą przyczep dwuosiowych jest popularny zarówno w rolnictwie, jak i w gospodarce komunalnej.
Dlaczego warto wybrać przyczepa 12 ton PRONAR PT612 ?
UNIWERSALNA – wewnętrzna szerokość przyczepy (2,42m) umożliwia transport zarówno materiałów sypkich, jak też europalet i skrzynio palet
WYTRZYMAŁA – rama zbudowana z odpornych na skręcanie profili zamkniętych
STABILNA – dzięki szeroko rozstawionym kołom
WYGODNA – podłoga jest wyprofilowana tak by ułatwić jej czyszczenie
BOGATO WYPOSAŻONA – standardem w tej przyczepie są kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, drabinki i stopniowe burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, tylne gniazda elektryczne, hydrauliczne i pneumatyczne oraz kratki zabezpieczające lampy przy tylnej belce
W ofercie modele przyczep PRONAR: Przyczepa Pronar T653/2 | PT606 | PT608 | PT612 | Przyczepa 10 ton | T672/1 | T680 | Przyczepa 8 ton

Wyposażenie standardowe
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Pronar przyczepa PT612 Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy Pronar przyczepa PT612
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 Pronar przyczepa PT612
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
- Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania
- Balkon
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Linka spinająca ściany/nadstawy (w standardowych ścianach i nadstawach nie ma możliwości montażu linki)
- Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PRONAR 600mm
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Rynna do szybra zsypowego
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 Regenerowane
- Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
- Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
- Tylny zaczep automatyczny RO*400A4600
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22,5 regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22,5
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5 regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5
- Błotniki przednie
- Dodatkowe plastikowe błotniki tylne
- Skrzynka narzędziowa
- Boczne zabezpieczenia (osłony)
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- Ślimak wyładowczy do ziarna*
- Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
- Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
- Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
- Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub z prawej strony
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel**
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych
Przyczepa 12 ton DANE TECHNICZNE:
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 17000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 16300 | [kg] |
| Ładowność | 12000 | [kg] |
| Masa własna | 4200 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 15,4 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 11 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4545 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna | 2420** | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6720/2550/2720 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 600+800(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1270 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1900 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980/18L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 89/65,7 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| * Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 600+800mm | ||
| **Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET | ||
Jak wygląda proces doradztwa i zakupu w LUPUS?
Jako polski producent stawiamy na bezpośrednią relację i 100% pewności. Nasz proces gwarantuje, że otrzymasz maszynę idealnie dopasowaną do Twojego gospodarstwa i Twojego ciągnika.
Krok 1: Poproś o wycenę
Klikasz przycisk "UMÓW SIĘ NA WYCENĘ MASZYNY->" i zostawiasz nam swój numer. To pierwszy krok do profesjonalnej analizy.
Krok 2: Telefon od Producenta Maszyn rolniczych LUPUS (Kluczowy etap)
Nasz ekspert dzwoni do Ciebie. Przeprowadza kluczową, 5-etapową diagnozę agronomiczną. Pyta o moc ciągnika , rodzaj Twojej gleby (czy to glina, czy rędzina) oraz cel Twojej pracy (np. walka z podeszwą płużną).
Krok 3: Otrzymujesz dedykowaną, skonfigurowaną ofertę
Na bazie rozmowy otrzymujesz od nas profesjonalną ofertę. Zawiera ona precyzyjny dobór specyfikacji i opcji dodatkowych - pełną konfigurację maszyny według Twoich wymagań. Przedstawimy również formy zakupu (np. przelew), a jeśli jest taka potrzeba, otrzymasz gotową symulację finansowania LUPUS, dedykowaną dla rolników (w tym opcje 0% wkładu własnego i finansowanie do 10 lat).
Krok 4: Organizujemy bezpieczny transport
Po Twojej decyzji, ustalamy szczegóły. Organizujemy nasz własny, bezpieczny transport maszyny prosto do Twojego gospodarstwa.
Krok 5: Kontakt po 3 miesiącach (Dbamy o relacje)
Nasz proces się tu nie kończy. Dzwonimy do Ciebie po 3 miesiącach od zakupu, aby sprawdzić Twoją satysfakcję i zapytać o realne efekty pracy maszyny na polu
Do usłyszenia..;-)
| Producent |
Pronar |
|---|
