Pronar przyczepa PT510 tandem to doskonały sprzęt przeznaczony nie tylko do rolnictwa, ale także do zastosowań w różnych branżach. Wyposażona w wytrzymałą ramę podwozia z prostokątnych profili zamkniętych, mechanizm trójstronnego wywrotu, wzmocniony dyszel, podporę hydrauliczną nożycową, resory paraboliczne i solidne ogumienie radialne. Prędkość konstrukcyjna wynosi 40 km/h, a kupujący może wybrać instalację hamulcową pneumatyczną lub hydrauliczną. W standardzie przewidziana jest instalacja trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym, który uruchamia się podczas bocznych wywrotów, oraz cylinder teleskopowy. Przy produkcji używane są wysokiej jakości materiały, w tym nowoczesne dwuskładnikowe powłoki lakiernicze. To solidne i trwałe rozwiązanie, które sprawdzi się w trudnych warunkach terenowych.
Dlaczego warto wybrać Pronar przyczepa PT510 – 10 ton ?
WYTRZYMAŁA – rama przyczepy zbudowana z odpornych na skręcanie profili zamkniętych, ściany i inne podzespoły podwozia i nadwozia są produkowane z grubszych blach niż produkty konkurencji
UNIWERSALNA – szerokość wewnętrzna przyczepy (2420 mm) umożliwia nie tylko transport materiałów sypkich ale i europalet i skrzynio palet
BOGATO WYPOSAŻONA – kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, podpora serwisowa skrzyni ładunkowej, drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, tylne wyjścia (hydrauliki i hamulców) do drugiej przyczepy, boczne listwy napinane wzmacniające ściany i nadstawy
FUNKCJONALNA – dociążenie zaczepu ciągnika ułatwia manewrowanie w trudnym terenie i zwiększa siłę uciągu ciągnika
STABILNA – dzięki szeroko rozstawionym kołom
Wyposażenie standardowe
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80 mm
Osie na 60 km/h
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Tylne wyjścia ( hydrauliki wywrotu i hamulców ) do drugiej przyczepy
Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
Błotniki kół tylnych
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
Linka spinająca ściany/nadstawy (w standardowych ścianach i nadstawach nie ma możliwości montażu linki)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
Instalacja hamulcowa hydrauliczna
Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
Balkon
Rynna do szybra zsypowego
Błotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednim
Boczne zabezpieczenia (osłony )
Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
Zaczep tylny manualny MH 31H-4
Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
Zaczep tylny automatyczny AH 38H-4
Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 Regenerowane
Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
Koła z ogumieniem 500/45-22,5
Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5 regenerowane
Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5
Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5
Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5 Regenerowane
Koło zapasowe (luzem) 500/45-22,5
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h*
Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **
Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min ** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych
Jesteśmy producentem i dystrybutorem maszyn rolniczych. W branży rolniczej działamy od 2008 roku. Maszyny mogą Państwo zobaczyć na naszym placu w Ciechanowie przy ulicy Mleczarskiej 6. Posiadamy własny transport, więc nie ma problemu z dowiezieniem maszyny na drugi koniec Polski.
Jak kupić ?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu uzgodnienia szczegółów: