PRONAR Przyczepa PT510
Ten doskonały sprzęt na trudny teren jest doceniany nie tylko w rolnictwie, ale również w innych gałęziach gospodarki. Przyczepa TANDEM paletowa PT510 wyposażona jest w wytrzymałą ramę podwozia z prostokątnych profili zamkniętych z mechanizmem trójstronnego wywrotu, we wzmocniony dyszel, podporę hydrauliczną nożycową, resory paraboliczne i mocne ogumienie radialne. Prędkość konstrukcyjna wynosi 40km/h, a dodatkowo kupujący ma wybór między instalacja hamulcową pneumatyczna oraz hydrauliczną. W standardzie instalacja trójstronnego wywrotu wraz z zaworem odcinającym (uruchamiającym się podczas wywrotów na boki) oraz cylinder teleskopowy. Do produkcji używamy materiałów wysokiej jakości, m.in. nowoczesnych dwuskładnikowych powłok lakierniczych.
WYTRZYMAŁA – rama przyczepy zbudowana z odpornych na skręcanie profili zamkniętych, ściany i inne podzespoły podwozia i nadwozia są produkowane z grubszych blach niż produkty konkurencji
UNIWERSALNA – szerokość wewnętrzna przyczepy (2420 mm) umożliwia nie tylko transport materiałów sypkich ale i europalet i skrzynio palet
BOGATO WYPOSAŻONA – kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, podpora serwisowa skrzyni ładunkowej, drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, tylne wyjścia (hydrauliki i hamulców) do drugiej przyczepy, boczne listwy napinane wzmacniające ściany i nadstawy
FUNKCJONALNA – dociążenie zaczepu ciągnika ułatwia manewrowanie w trudnym terenie i zwiększa siłę uciągu ciągnika
STABILNA – dzięki szeroko rozstawionym kołom
Wyposażenie standardowe
- Wyposażenie standardowe
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80 mm
- Osie na 60 km/h
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Tylne wyjścia ( hydrauliki wywrotu i hamulców ) do drugiej przyczepy
- Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
- Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
- Błotniki kół tylnych
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV - Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny kulowy K80
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
- Linka spinająca ściany/nadstawy (w standardowych ścianach i nadstawach nie ma
możliwości montażu linki) - Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
- Balkon
- Rynna do szybra zsypowego
- Błotniki plastikowe (dodatkowe) – przed kołem przednim
- Boczne zabezpieczenia (osłony )
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
- Zaczep tylny manualny MH 31H-4
- Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
- Zaczep tylny automatyczny AH 38H-4
- Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 Regenerowane
- Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
- Koła z ogumieniem 500/45-22,5
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5 regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5 Regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 500/45-22,5
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h*
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
- Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
- Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
- Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych
Dane techniczne wersji standard | ||
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 15000 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita | 14200 | [kg] |
Ładowność | 10150 | [kg] |
Masa własna | 4050 | [kg] |
Pojemność ładunkowa | 13,2 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa | 11 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4545 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 2420* | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6139/2550/2452 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni | 600+600(opcja) | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża | 1250 | [mm] |
Rozstaw kół | 1900 | [mm] |
Zawieszenie | resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | 1700 | [kg] |
Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 regenerowane | |
Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
System wywrotu | trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700mm/15L/200bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 74/54,4 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET |
Filmiki
FIRMA PRONAR
Pronar to przedsiębiorstwo założone przed niemal 30 laty w niewielkiej podlaskiej miejscowości Narew.
Pro” oznacza produkcję, „Nar” to skrót od Narwi – stąd pochodzi nazwa firmy. Ponad 2 tysiące zatrudnionych pracowników, 7 nowoczesnych fabryk, w których na powierzchni 80 boisk piłkarskich powstaje codziennie 4 tysiące części z blisko 600 ton stali.
Od początku istnienia (1988 rok) właściciele mieli pomysł na przedsiębiorstwo. Zależało im przede wszystkim na wdrożeniu różnorodnych profili działalności.
Dlatego dziś Pronar jest niekwestionowanym liderem w produkcji i sprzedaży maszyn i urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej z blisko 50-procentowym udziałem w polskim rynku oraz liczącym się w świecie producentem kół do maszyn rolniczych i komunalnych, elementów pneumatyki i hydrauliki siłowej, osi do przyczep, a także profili stalowych i elementów z tworzyw sztucznych.
Przez lata zaangażowanie, innowacyjność, nowoczesność i najwyższa jakość sprawiły, że maszyny i urządzenia z Narwi konkurują na międzynarodowych rynkach i z sukcesem je zdobywają. Firma posiada sieć dealerską we wszystkich krajach Unii Europejskiej, Skandynawii i Rosji. Swoje produkty eksportuje do ponad 60 krajów, m.in. na kontynent afrykański, do obu Ameryk czy Nowej Zelandii.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl