PRONAR Przyczepa T679/3
Przyczepa rolnicza PRONAR T679/3 to najnowszy model przyczepy skorupowej – kamieniarki. Przeznaczona do transportu płodów rolnych, gruzu, kamieni, żwiru, piasku, gliny i kruszywa. Szeroka skrzynia ładunkowa oraz zaczepy mocujące, umożliwia załadowanie i przewożenie pojazdów budowlanych, np. koparek. Przyczepa rolnicza PRONAR T679/3 to solidna i wytrzymała konstrukcja, wykonana z wysokiej jakości materiałów, która świetnie sprawdzi się w gospodarstwach rolnych, żwirowniach, zakładach kamieniarskich, firmach budowlanych- przy budowie dróg, mostów i budynków oraz wszelkich pracach wymagających transportu ciężkich materiałów i urządzeń.
WYTRZYMAŁA SKRZYNIA ŁADUNKOWA – Skrzynia ładunkowa ma formę wanny o prostokątnym zarysie, o szerokości wewnętrznej 2420 mm, z podłogą i ścianami z blachy o podwyższonej wytrzymałości. Szeroka skrzynia ładunkowa umożliwia załadowanie i przewożenie pojazdów budowlanych, np. koparek, koparko- ładowarek oraz innych maszyn budowlanych czy rolniczych. Opcjonalnie skrzynia może być wykonana z materiału trudnościeralnego – ze stali o twardości 450HB, co zapewnia zwiększoną odporność ścian i podłóg na ścieranie i uderzenia.
WYTRZYMAŁA RAMA PODWOZIA – Rama podwozia w przyczepie Pronar T679/3 jest wykonana z prostokątnych profili zamkniętych, mogących przenosić złożone obciążenia. Wpływa to na jej wytrzymałość oraz stabilność całej konstrukcji.
UKŁAD JEZDNY TANDEM Z OSIAMI NA 40 KM/H – Przyczepa rolnicza T679/3 jest odpowiednia nie tylko do transportu po różnego rodzaju drogach publicznych z prędkością do 40km/h, ale również do transportu w trudnym terenie – nierównym, górzystym czy nieutwardzonym. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu mocnego układu jezdnego tandem z podłużnymi wahaczami, o dużym rozstawie kół, o niskim zawieszeniu i o dużym zakresie pracy zawieszenia na nierównym terenie.
SZEROKIE OGUMIENIE – Zastosowanie szerokiego ogumienia, ułatwia poruszanie się oraz dokonywanie załadunków i wyładunków nawet na grząskim i niestabilnym podłożu.
UNIWERSALNY, MOCNY DYSZEL – W przyczepie zastosowano mocny dyszel przystosowany do ekstremalnych warunków eksploatacji. Dyszel jest uniwersalny – dzięki czemu można go wykorzystywać do łączenia z górnym lub dolnym zaczepem transportowym ciągnika. Do połączenia z ciągnikiem można zastosować różne rodzaje zaczepów oczkowych lub zaczepy kulowe.
HYDRAULICZNE OTWIERANIE KLAPY TYLNEJ – Mechanizm hydraulicznego otwierania tylnej klapy uchylnej (w formie podestu) pozwala na otwieranie jej do dołu bez wysiadania z ciągnika, zapobiega wysypywaniu ładunku pod przyczepę podczas wywrotu i zapewnia łatwy załadunek ładunków nietypowych np. maszyn budowlanych. Klapa tylna ma duży kąt otwarcia, dzięki czemu nie przeszkadza podczas załadunku.
PRZEDNI DASZEK SKRZYNI ŁADUNKOWEJ – Zabezpiecza przednie elementy przyczepy przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami mechanicznymi podczas załadunku.
TYLNA KLAPA ROZWIERNO- WAHLIWA – Opcjonalnie przyczepę można wyposażyć w tylną klapę rozwierno- wahliwą, która pozwala na transport większych ładunków i umożliwia odpowiednie do potrzeb dozowanie ilości wysypu.
SYSTEM REGULACJI OTWARCIA KLAPY ROZWIERNO- WAHLIWEJ – System składający się z regulowanych zamocowań i łańcuchów umożliwia precyzyjne regulowanie szerokości otworu zsypowego podczas rozładunku, wg. uznania użytkownika.
ROZŁĄCZNE URZĄDZENIE DOCISKOWE KLAPY TYLNEJ – Zabezpiecza przed uszkodzeniem układ dociskowy klapy tylnej w przypadku kolizji klapy z przeszkodami w terenie.
4 ZACZEPY DO MOCOWANIA ŁADUNKU WEWNĄTRZ SKRZYNI – Skrzynia ładunkowa przyczepy Pronar T679/3 standardowo wyposażona jest w cztery zaczepy do mocowania ładunku ukryte wewnątrz bocznych żeber wzmacniających. Właściwe zaczepienie pasów transportowych, uniemożliwia przesunięcie przewożonych urządzeń i materiałów wielkogabarytowych.
UCHWYT PRZEWODÓW Z WIESZAKIEM DO ZŁĄCZEK – Zastosowanie wysokiego, uniwersalnego uchwytu przewodów przyłączeniowych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika, ułatwia obsługę przyczepy i zabezpiecza złączki przed zanieczyszczeniem a przewody przed uszkodzeniem w czasie jazdy.
DRABINKA I PODEST DO SKRZYNI ŁADUNKOWEJ – Montowana w standardzie, ułatwia bezpieczny i łatwy dostęp do skrzyni ładunkowej.
TYLNE GNIAZDO ELEKTRYCZNE I TRAWERSA DO MONTAŻU ZACZEPU TYLNEGO – Montowane w standardzie tylne gniazda elektryczne i trawersa do montażu zaczepu tylnego umożliwiają łatwe przystosowanie przyczepy do łączenia drugiej przyczepy .
LAMPY LED Z METALOWYMI KRATKAMI – W obu modelach standardowo montowane są hermetyczne lampy LED zabezpieczone metalowymi kratkami, które chronią oświetlenie przed uszkodzeniem podczas załadunku i rozładunku. Lampy umieszczone są pod skrzynią, dzięki czemu są bardziej osłonięte i zabezpieczone.
TELESKOPOWA PODPORA DYSZLA – Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla, z przekładnią kątową, ze sztywną stopą, pozwala na wygodne i odpowiednie ustawienie wysokości zaczepu dyszla do połączenia z ciągnikiem.
SIŁOWNIK WYWROTU Z ZAWIESIEM PRZEGUBOWYM – Mocny siłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowym gwarantuje niezawodność pracy i wysoką trwałość układu wywrotu skrzyni.
Wyposażenie standardowe
- Mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach, ściana boczna i podłoga wykonana z jednego arkusza blachy, jedno gięcie 90° pomiędzy ścianą a podłogą, w ścianach 4 zagłębione zaczepy do mocowania ładunku
- Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 325mm uchylana do dołu
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi, z rozstawem osi 1120 mm, z półosiami wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×90
- Uniwersalny dyszel sztywny, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, ze stopniem i podestem
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla, z przekładnią kątową, ze sztywną stopą
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Instalacja oświetleniowa 12V z wyjściem do drugiej przyczepy, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym ograniczającym wywrót
- Siłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej.
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Przewody hydrauliczne oznaczone etykietami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
- Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania skrzyni ładunkowej żółty RAL1007 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Zaczep dyszla fi 40
- Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm
- Przedni daszek skrzyni ładunkowej
- Tylny zaczep automatyczny AH38H-4
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Dodatkowa klapa tylna rozwierno – wahliwa
- Nadstawy 800mm x 2,5mm, z oknem z plexi, ścianą tylną wahliwą, uszczelką, poprzeczką środkową, drabinką i stopniami wewnętrznymi, powiększające pojemność ładunkową przyczepy do 14,1m 3
- Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej 450HB HARDOX, o grubości 5mm (podłoga i ściany boczne)
- Koła ogumione 19.0/45-17
- Koło zapasowe 500/50-17 (luzem)
- Koło zapasowe 19.0/45-17 (luzem)
FIRMA PRONAR
Pronar to przedsiębiorstwo założone przed niemal 30 laty w niewielkiej podlaskiej miejscowości Narew.
Pro” oznacza produkcję, „Nar” to skrót od Narwi – stąd pochodzi nazwa firmy. Ponad 2 tysiące zatrudnionych pracowników, 7 nowoczesnych fabryk, w których na powierzchni 80 boisk piłkarskich powstaje codziennie 4 tysiące części z blisko 600 ton stali.
Od początku istnienia (1988 rok) właściciele mieli pomysł na przedsiębiorstwo. Zależało im przede wszystkim na wdrożeniu różnorodnych profili działalności.
Dlatego dziś Pronar jest niekwestionowanym liderem w produkcji i sprzedaży maszyn i urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej z blisko 50-procentowym udziałem w polskim rynku oraz liczącym się w świecie producentem kół do maszyn rolniczych i komunalnych, elementów pneumatyki i hydrauliki siłowej, osi do przyczep, a także profili stalowych i elementów z tworzyw sztucznych.
Przez lata zaangażowanie, innowacyjność, nowoczesność i najwyższa jakość sprawiły, że maszyny i urządzenia z Narwi konkurują na międzynarodowych rynkach i z sukcesem je zdobywają. Firma posiada sieć dealerską we wszystkich krajach Unii Europejskiej, Skandynawii i Rosji. Swoje produkty eksportuje do ponad 60 krajów, m.in. na kontynent afrykański, do obu Ameryk czy Nowej Zelandii.
Finansowanie
Z tej strony dowiesz się o dwóch sposobach na pozyskanie dodatkowych środków na modernizację gospodarstwa oraz wstępnie zweryfikujesz, czy będziesz mógł i w jakim zakresie skorzystać z tych rozwiązań.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl