PRONAR Przyczepa T679M
PRONAR T679M to nowość w ofercie przyczep skorupowych Pronar. Przyczepa skorupowa PRONAR T679M to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T679. Zmieniona skrzynia ładunkowa, w której ściana boczna została wykonana z jednego arkusza blachy (brak środkowego żebra), sprawia, że przyczepa ma nowoczesny wygląd i zachowuje wysokie parametry wytrzymałościowe. W standardzie przyczepa wyposażona jest w osłony, które zabezpieczają skrzynię przed zabrudzeniem podczas jazdy, natomiast podczas załadunku czy rozładunku chronią ramę dolną przyczepy. W klapie tylnej T679M zastosowano sprawdzony system zamków zabezpieczających na siłownikach hydraulicznych, który uniemożliwia nieoczekiwane otwarcie klapy oraz zapewnia jej prawidłowy docisk. Dodatkowo montowana w standardzie gumowa uszczelka zapewnia 100% szczelność przyczepy, każdego rodzaju ładunku. Dzięki temu przyczepa PRONAR T679M znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu zboża, kukurydzy, rzepaku, masy zielonej czy roślin okopowych), ale również w budownictwie (transport żwiru czy piachu) i innych sektorach gospodarki. Przyczepa T679M ma bogate wyposażenie standardowe, min. błotniki kół przednich i tylnych, dwuprzewodową pneumatyczną instalację hamulcową, drabinki i stopnie burtowe, duże okno w ścianie przedniej, oświetlenie boczne oraz nożycową podporę dyszla. W Przyczepie T679M zastosowano instalację oświetleniową z lampami LED o dużej żywotności oraz odporności na wilgoć i zanieczyszczenia. Dodatkowo na lampach tylnych standardowo montowane są metalowe kratki zabezpieczające je przed uszkodzeniem.
UNIWERSALNA – Szerokie zastosowanie w transporcie plonów rolnych, materiałów sypkich, itp.
WYTRZYMAŁA – Solidna konstrukcja: rama dolna wykonana z prostokątnych profili zamkniętych, mocny uniwersalny dyszel o wytrzymałości 2000kg, trwały i masywny cylinder teleskopowy na zawieszeniu przegubowym, zastosowany w hydraulicznej instalacji wywrotu.
FUNKCJONALNA – Zawieszenie tandem gwarantuje wysoką manewrowość przyczepy, a lepszą jej stateczność osiągnięto dzięki większemu rozstawowi kół jezdnych. Dzięki tym rozwiązaniom konstrukcyjnym możliwe jest użytkowanie przyczepy w każdych warunkach terenowych.
BOGATE WYPOSAŻENIE DODATKOWE – Oferta pozwala na odpowiednie skonfigurowanie przyczepy, specjalnie do wymagań użytkownika
BEZPIECZNA – Przyczepa została wyposażona w wiele rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo pracy i przejazdu, m.in. oświetlenie obrysowe, zamki zabezpieczające klapę tylną, linki zabezpieczające wywrót skrzyni ładunkowej, tablice wyróżniające i inne
Wyposażenie standardowe
- Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym ścian
- Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
- System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
- Uszczelka gumowa klapy tylnej
- Okno z kratką i osłona z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
- Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej
- Rama podwozia spawana z prostokatnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Zawieszenie tandem z 4 resorami parabolicznymi, z wahaczami wyrównawczymi, z roztawem osi 1325 mm, z osiami sztywnymi wyposazonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 400×80
- Osie na 60 km/h (Dopuszczalna masa całkowita = 16000kg)
- Dyszel uniwersalny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla” obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Tylne zabezpieczenie: homologowane, składane
- Błotniki plastikowe osłaniające tylnei przednie koła oraz metalowa osłona nad kołami
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
- Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
- Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem kulowym ciągnika
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; z zawiasami umożliwiającymi złożenie bocznych nadstaw; zwiększające pojemność 19,4 [m3]
- Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod. + hydrauliczna )
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
- Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy
- Rynna zsypowa do ziarna
- Zaczep tylny manualny, amortyzowany
- Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4
- Zaczep tylny automatyczny AH38H-4
- Zaczep tylny automatyczny RO*400A3600
- Skrzynka narzędziowa
- Boczne zabezpieczenia (osłony)
- Koła 385/65R22,5
- Koła 385/55R22,5 RE
- Koła 385/55R22,5
- Koła 425/65 R22.5
- Koła 500/45-22,5
- Koła 500/60-22,5
- Koła 500/60 R22,5
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22.5 Regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22.5
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5 Regenerowane
- Koło zapasowe (luzem) 385/55 R22.5
- Koło zapasowe (luzem) 425/65 R22.5
- Koło zapasowe (luzem) 500/45 22.5
- Koło zapasowe (luzem) 500/60 22.5
- Koło zapasowe (luzem) 500/60 R22.5
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
Dane techniczne wersji standard | ||
Dopuszczalna masa całkowita: | 16200 | [kg] |
Ładowność: | 12000 | [kg] |
Masa własna: | 4200 | [kg] |
Pojemność ładunkowa bez nadstaw: | 13,2 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 10,4 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4800 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | trapez: 2140/2200 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6797/2550/2460 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 1200 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/4 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1260 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1960 | [mm] |
Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | 1950 | [kg] |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
System wywrotu: | jednostronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700mm/13L/200bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 83,2/61 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) : | 50 | [˚] |
Filmiki
FIRMA PRONAR
Pronar to przedsiębiorstwo założone przed niemal 30 laty w niewielkiej podlaskiej miejscowości Narew.
Pro” oznacza produkcję, „Nar” to skrót od Narwi – stąd pochodzi nazwa firmy. Ponad 2 tysiące zatrudnionych pracowników, 7 nowoczesnych fabryk, w których na powierzchni 80 boisk piłkarskich powstaje codziennie 4 tysiące części z blisko 600 ton stali.
Od początku istnienia (1988 rok) właściciele mieli pomysł na przedsiębiorstwo. Zależało im przede wszystkim na wdrożeniu różnorodnych profili działalności.
Dlatego dziś Pronar jest niekwestionowanym liderem w produkcji i sprzedaży maszyn i urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej z blisko 50-procentowym udziałem w polskim rynku oraz liczącym się w świecie producentem kół do maszyn rolniczych i komunalnych, elementów pneumatyki i hydrauliki siłowej, osi do przyczep, a także profili stalowych i elementów z tworzyw sztucznych.
Przez lata zaangażowanie, innowacyjność, nowoczesność i najwyższa jakość sprawiły, że maszyny i urządzenia z Narwi konkurują na międzynarodowych rynkach i z sukcesem je zdobywają. Firma posiada sieć dealerską we wszystkich krajach Unii Europejskiej, Skandynawii i Rosji. Swoje produkty eksportuje do ponad 60 krajów, m.in. na kontynent afrykański, do obu Ameryk czy Nowej Zelandii.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl