PRONAR Przyczepa T654/2
Przyczepa Pronar T654/2 to jednoosiowa przyczepa z trójstronnym systemem wywrotu. Przeznaczona do transportu wszelkich materiałów znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu kukurydzy, masy zielonej czy roślin okopowych), w sektorze komunalnym (wywóz zanieczyszczeń powstałych w wyniku sprzątania parków, pasów zieleni czy ścieżek rowerowych), w sadownictwie (przewóz skrzyń w sadach pomiędzy rzędami drzew i krzewów) oraz innych sektorach gospodarki.
T654/2 to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T654/1. Zmieniona konstrukcja ramy górnej i dolnej, sprawia, że przyczepa ma masę własną zbliżoną do T654/1 pomimo to ma większą ładowność przy zachowaniu wszystkich podstawowych parametrów wytrzymałości i stabilności. Skrzynia ładunkowa ma uniwersalny systemem otwierania ścian oraz centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa). Ściany wykonane są z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm (przestrzenie zamknięte profili łączone są ciągłą spoiną laserową). W skrzyni zastosowano odkuwane zawiasy i zamki, które uniemożliwiają nieoczekiwane otwarcie ścian skrzyni oraz zapewniają szczelność przyczepy, dla każdego rodzaju ładunku. Przyczepa T654/2 ma min. w standardzie centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa), mechanizm trójstronnego wywrotu, prostą podporę dyszla ze składanym kółkiem stalowym, szyber zsypowy do ziarna i instalację hamulcową dwuprzewodową. Uniwersalna konstrukcja ramy a daje możliwość przyłączenia dyszla na dolny lub górny zaczep ciągnika i zastosowanie dowolnego zaczepu transportowego. Możliwe jest również zastosowanie dyszla najazdowego. Zastosowane materiały malarskie- chemoutwardzalne dwuskładnikowe dają wysoką odporność i trwałość antykorozyjną oraz odporność na promieniowanie UV.
LEKKA KONSTRUKCJA – Niewielka masa własna (około 1200 kg przy ładowności 4 900 kg)
PROSTA BUDOWA – Rama podwozia trójkątna, spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych dzięki czemu przyczepa jest wytrzymała, sztywna i odporna na odkształcanie
UNIWERSALNA – Uniwersalna konstrukcja ramy a daje możliwość przyłączenia dyszla na dolny lub górny zaczep ciągnika i zastosowanie dowolnego zaczepu transportowego. Możliwe jest również zastosowanie dyszla najazdowego.
FUNKCJONALNA – Duża zwrotność przyczepy ułatwia wykonywanie manewrów , natomiast duży kąt wywrotu zapewnia doskonały zsyp niezależnie od rodzaju materiału. Zastosowanie dodatkowej nadstawy, zwiększa pojemność ładunkową przyczepy do 6,4 m3. Nisko położona podłoga skrzyni ładunkowej umożliwia łatwy i nie wymagający dodatkowych urządzeń załadunek i rozładunek.
BOGATE WYPOSAŻENIE DODATKOWE – Oferta pozwala na odpowiednie skonfigurowanie przyczepy, specjalnie do wymagań użytkownika
Wyposażenie standardowe
- Wyposażenie standardowe
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi
- słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Rama podwozia: trójkątna, spawana z otwartych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego
- lub dolnego lub najazdowego
- Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z górnymi zaczepami ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm
- Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą w tylnej ścianie
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Wyposażenie dodatkowe (opcje)
- Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem Ø50mm
- Wykonanie z hamulcem najazdowym (Prędkość konstrukcyjna 25km/h, Dopuszczalna masa całkowita 6000 kg)
- Wykonanie z hamulcem najazdowym (Prędkość konstrukcyjna 40km/h, Dopuszczalna masa całkowita 6000 kg)
- Hamulec ręczny dźwigniowy w wykonaniu umożliwiającym przenoszenie do kabiny ciągnika
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze
- stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Instalacja oświetlenia 12V z lampami LED z tylnym gniazdem elektrycznym
- Wykonania na 40km/h ( zastosowanie mocniejszych hamulców i opon )
- Koła z ogumieniem 15/55-17
- Koło zapasowe (luzem) 11.5/80-15.3
- Koło zapasowe (luzem) 15/55-17
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
- Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
- Tylny zaczep manualny, sztywny*
- * Produkcja PRONAR
Dane techniczne wersji standard | ||
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 6100 | [kg] |
Dopuszczalna masa całkowita | 6100 | [kg] |
Ładowność | 4910 | [kg] |
Masa własna | 1190 | [kg] |
Pojemność ładunkowa | 3,2 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa | 6,4 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 3500 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 1820 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 4960/1990/1430 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni | 500 | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany | 3/2 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża | 890 | [mm] |
Rozstaw kół | 1400 | [mm] |
Zawieszenie | sztywne | |
Obciążenie oka dyszla | 1000 | [kg] |
Rozmiar ogumienia | 11,5/80-15.3 | |
Prędkość konstrukcyjna | 25 | [km/h] |
System wywrotu | trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1300mm/8L/160bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 33,6/24,7 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
Filmiki
FIRMA PRONAR
Pronar to przedsiębiorstwo założone przed niemal 30 laty w niewielkiej podlaskiej miejscowości Narew.
Pro” oznacza produkcję, „Nar” to skrót od Narwi – stąd pochodzi nazwa firmy. Ponad 2 tysiące zatrudnionych pracowników, 7 nowoczesnych fabryk, w których na powierzchni 80 boisk piłkarskich powstaje codziennie 4 tysiące części z blisko 600 ton stali.
Od początku istnienia (1988 rok) właściciele mieli pomysł na przedsiębiorstwo. Zależało im przede wszystkim na wdrożeniu różnorodnych profili działalności.
Dlatego dziś Pronar jest niekwestionowanym liderem w produkcji i sprzedaży maszyn i urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej z blisko 50-procentowym udziałem w polskim rynku oraz liczącym się w świecie producentem kół do maszyn rolniczych i komunalnych, elementów pneumatyki i hydrauliki siłowej, osi do przyczep, a także profili stalowych i elementów z tworzyw sztucznych.
Przez lata zaangażowanie, innowacyjność, nowoczesność i najwyższa jakość sprawiły, że maszyny i urządzenia z Narwi konkurują na międzynarodowych rynkach i z sukcesem je zdobywają. Firma posiada sieć dealerską we wszystkich krajach Unii Europejskiej, Skandynawii i Rosji. Swoje produkty eksportuje do ponad 60 krajów, m.in. na kontynent afrykański, do obu Ameryk czy Nowej Zelandii.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl