Przyczepa rolnicza T957 – 5t
W ofercie sokólskiego przedsiębiorstwa Metal–Fach znajduje się wiele modeli przyczep, różniących się parametrami i zastosowaniem – mogą być wykorzystywane w takich branżach jak: rolnictwo, budownictwo czy usługi komunalne. Najnowszy model, to przyczepa jednoosiowa T957, której nośność wynosi aż 5 ton.
Maszyna charakteryzuje się precyzją wykonania, trwałością i niezawodną konstrukcją. Pracownicy Metal – Fachu zadbali o wysoki komfort użytkowania.
Przyczepa T957 ma bogate wyposażenie standardowe, dzięki czemu cieszy się dużym zainteresowaniem w stosunku do konkurencji. W przyczepie T957 w standardzie znajduje się centralny system ryglowania ścian oraz regulowana stopka podporowa z kółkiem. Ci, którzy zdecydują się zainwestować w ten model w wersji podstawowej mogą wybrać typ hamulca. W ofercie jest hamulec hydrauliczny, pneumatyczny lub najazdowy.
Przyczepa ma ponad 6 m długości, 2,25 m. szerokości. Wysokość maksymalna przyczepy wynosi ponad 3m w zależności od konfiguracji burt i nadstaw. Pojemność robi wrażenie, bo mimo że jest to przyczepa jednoosiowa to jednorazowo można załadować na nią aż 5 ton. Burty oraz podłoga wykonane są wysokojakościowej blachy, co sprawia, że konstrukcja jest bezpieczna oraz trwała.
Przyczepa, którą polecają przedstawiciele firmy Metal – Fach ma skrzynię ładunkową z trójstronnym wywrotem. Rama podwozia jest trójkątna, wykonana z profili zamkniętych. Co ciekawe w przyczepie zastosowany został adapter zaczepu, dzięki czemu możliwa jest regulacja wysokości w zakresie 740-1040mm od podłoża. Oko zczepu dyszla dokręcane w standardzie to Ø40mm, opcjonalnie Ø50.
Hydrauliczny system wywrotu zasilany jest z instalacji hydraulicznej ciągnika. Komfort i bezpieczeństwo użytkowania zapewnia instalacja hamulcowa w wersji: pneumatycznej dwuprzewodowej, hydraulicznej lub najazdowej. Dodatkowo model ten został wyposażony w rozkładaną drabinkę i stopnie burtowe ułatwiające wejście do przyczepy. Jest też szyber zsypowy z rynną zakładaną na ramę. Kolejnym udogodnieniem w szczególności dla estetów jest możliwość dobrania koloru przyczepy według upodobania i zamówienia klientów.
- KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO: zapewnia pneumatyczna , hydrauliczna lub najazdowa instalacja hamulcowa.
- TRWAŁA: burty oraz podłoga zostały wykonane z trwałej blachy o odpowiedniej grubości zapewniającej wieloletnie użytkowanie i lekkość konstrukcji.
- INDYWIDUALNIE DOSTOSOWANA: na życzenie klienta dobierany jest kolor przyczepy.
Przyczepa rolnicza T940/1 – 5t
Najmniejsze w ofercie przyczepy dwuosiowe model T940 są dostępne w dwóch wariantach ładowności: 5 tonowa i 6 tonowa. To uniwersalne maszyny, które znajdą zastosowanie niemal w każdym gospodarstwie. Przyczepy wyróżnia trwałość. Przestrzenie zamknięte profili ścian zostały zabezpieczone spoiną ciągłą. Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV. Wyposażono je także w napinacze lin zabezpieczających burty. Ściany przyczepy są dodatkowo wyposażone w linki spinające. Sprzęt charakteryzuje się lekką, solidną konstrukcją opartą w większości na profilach zamkniętych. Zarówno burty jak i klapa tylna są ruchome, dzięki czemu możliwy jest trójstronny wyładunek. Dla bezpieczeństwa ściany są ryglowane centralnie. Standardowo przyczepy są wyposażone oczko zaczepu fi40mm oraz dyszel typu V. Za dopłatą, możliwe jest zainstalowanie oczka fi50mm oraz dyszla typu V lub Y w wersji wydłużonej. Skrzynia ładunkowa posiada uniwersalny system otwierania ścian. W obrębie tylnej ściany zamontowano szyber zsypowy do ziarna, dodatkowo wyposażony w blokadę. Przyczepa posiada tylne wyjście hydrauliki i hamulców, dzięki czemu można do niej podłączyć kolejną przyczepę. Tylny zaczep manualny występuje w wersji sztywnej. Model T940 cechuje się instalacją hamulcową pneumatyczną jedno lub dwuprzewodową. Dodatkowo, na życzenie klienta istnieje możliwość zamontowania instalacji pneumatycznej. Opcjonalnie, przyczepy mogą być doposażone w nadstawkę pełną lub siatkową, plandekę ze stelażem oraz pomost roboczy a także kosz na koło zapasowe lub kosz z wyciągarką.
- LEKKA: lekka, solidna konstrukcja oparta w większości na profilach zamkniętych
- TRWAŁA: przestrzenie zamknięte profili ścian zostały zabezpieczone spoiną ciągłą. Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV.
- BEZPIECZNA: przyczepa posiada instalację hamulcową hydrauliczną lub za dopłatą pneumatyczną.
- PRAKTYCZNA: trójstronny rozładunek, ściany ryglowane centralnie a w tylnej ścianie szyber zsypowy do wyładunku materiałów sypkich
- DUŻE MOŻLIWOŚCI: na życzenie klienta istniej opcja doposażenia przyczep w liczne udogodnienia i modyfikacje
Typ | T957 | |
DMC | 7180 | kg |
Ładowność( | 5000 | kg |
Masa własna( | 2180 | kg |
Pojemność ładunkowa min./max. | 4,46/9,8 | m3 |
Skrzynia ładunkowa Długość/Wysokość/Szerokość | 4195/ 2130/ 600 | mm |
Wymiary gabarytowe długość | min. 6200 mm max. 6230 mm | mm |
Wymiary gabarytowe szerokość | min. 2135 mm max. 2550 mm | mm |
Wymiary gabarytowe wysokość | min. 1080 mm max. 3150 mm | mm |
Wysokość skrzyni ładunkowej | 500+500 lub 600+500 | mm |
Grubość blachy skrzyni ładunkowej | 4 | mm |
Wysokość podłogi od skrzyni | 1050 (dla kół 400/60 R15,5) | mm |
Rozstaw kół | 1580 – 1760 mm | mm |
Zawieszenie | Sztywne | |
Ogumienie standard | 400/60 R15,5 | |
Ogumienie opcja | 500/50 R17 | |
400/60 R15,3 | ||
400/60 R15,5 | ||
14/65 R16 | ||
360/65 R16 | ||
500/50 R17 | ||
445/45 R19,5 | ||
455/40 R22,5 | ||
Obciążenie oka dyszla | 1000 | kg |
Prędkość dopuszczalna | 40 | km/h |
Minimalne zapotrzebowanie mocy | 44/60 | KW/KM |
Typ | T940/1 |
Ładowność [kg] * | 5000 |
Dopuszczalna masa całkowita [kg] | 7940 |
Masa [kg] * | 2940 |
Długość całkowita / Szerokość całkowita / Wysokość całkowita* [mm] | 6940/ 2550/ 2800 |
Długość/Szerokość/Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] | 4910/ 2420/ 600 |
Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm] | 1200 |
Pojemność [m3] | 7.1 |
Wysokość nadstawki [mm] | 1000 (siatkowa) |
Pojemność z nadstawką [m3] | 19.0 |
Wywrót / Kąt wywrotu (do tyłu/na boki) | trójstronny do 45o |
Układ jezdny | dwuosiowy |
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej | V |
Pomost roboczegy | ● |
Plandeka ze stelażem | ● |
Kształt skrzyni ładunkowej | prostokątny |
Uszczelki zapewniające szczelność przyczepy | V |
Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian | V |
Centralne ryglowanie ścian | V |
Rodzaj ramy podwozia | z profilii zamkniętych |
Dyszel typu V (mm) | 2000 |
Oczko zaczepu 40 mm | V |
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa | V |
Instalacja hamulcowa hydrauliczna | ● |
Dopłata do automatycznego regulatora siły hamowania – zawór ALB | V |
Postojowy hamulec ręczny z korbą | V |
Rozstaw kół w zależności od osi oraz felg (mm) | 1870 |
Ogumienie | 19.0/45-17 14 PR |
10.0/75-15.3 18 PR | |
11.5/80-15.3 14 PR | |
400/60-15.5 14 PR | |
400/60-15.5 PR 14 | |
11.5/80-15.3 14 AW | |
400/60-15.5 14 PR | |
400-60-15.5 16 PR | |
Resory | V |
Kosz na koło zapasowe | ● |
Kosz na koło zapasowe z wyciągarką | ● |
Instalacja oświetlenia 12V | V |
Oświetlenie obrysowe boczne (odblaskowe) | V |
Przewód przyłączeniowy do instalacji oświetleniowej | V |
Instalacja elektryczna do drugiej przyczepy | V |
Tylny zaczep manualny, sztywny | V |
Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy | V |
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym | V |
Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną ciągłą | V |
Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej | V |
Rynna do szybru | V |
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | V |
Zabezpieczenie powierzchni malowanej kataforetycznie | V |
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV | V |
Filmiki
FIRMA METAL-FACH
Metal–Fach Sp. z o.o. to czołowy polski producent maszyn rolniczych. Siedziba firmy znajduje się w Sokółce (województwo podlaskie). Powstała w 1989 roku. To jeden z największych pracodawców w regionie – zatrudnia około 800 pracowników. W ofercie firmy znajduje się blisko 60 różnych typów i modeli maszyn oraz urządzeń rolniczych. Produkuje również naczepy do samochodów ciężarowych pod marką Nova a także kotły grzewcze. Jedną z nowych specjalizacji Metal–Fachu są konstrukcje stalowe tworzone z myślą o budowie obiektów przemysłowych, hal i magazynów.
Wyroby Metal–Fachu są dostępne poprzez sieć dealerską na terenie całego kraju. Dodatkowo, spółka eksportuje produkty do ponad 30 państw. Przedsiębiorstwo posiada blisko 80 zagranicznych przedstawicielstw handlowych. Największe i najważniejsze zewnętrzne rynki zbytu to kraje bałtyckie, a także Rosja, Kazachstan, Ukraina i Białoruś, a także Turcja, Czechy i Słowacja oraz kraje bałkańskie.
Park maszynowy Metal-Fachu to nowoczesne linie produkcyjne pozwalające na efektywną i bezpieczną pracę. Wśród urządzeń wykorzystywanych w produkcji znajdują się także innowacyjne instrumenty jak: lasery 3D do rur i profili, lasery do obróbki blach czy plazmy wykorzystywane do blachy i profili stalowych. Jedną z bardziej spektakularnych inwestycji ostatnich lat było z kolei wybudowanie w całości zadaszonej lakierni i malarni proszkowej, o powierzchni niemal jednego hektara. To jeden z największych tego typu obiektów w kraju.
Spółka oraz jej wyroby są doceniane nie tylko przez klientów, ale także niezależne gremia i organizacje. W 2006 roku Metal–Fach zdobył 1. miejsce oraz tytuł „Gazeli Biznesu”. Rok później firmie przyznano brązową statuetkę „Pracodawca Przyjazny Załodze”. W 2014 roku, Metal-Fach uhonorowano 1. nagrodą w prestiżowym konkursie „Polish Masters of Business”.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl