Ładowność 8T
Producent | Metal-Fach |
---|
Przyczepa rolnicza T710/2 – 8t
Przyczepy dwuosiowe serii T710 to produkty dedykowane dla rolnictwa. Występują w dwóch wersjach: jako urządzenie 6 tonowe i 8 tonowe. Przyczepy wyróżnia trwałość. Przestrzenie zamknięte profili ścian zostały zabezpieczone spoiną ciągłą. Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV. Ściany przyczepy są dodatkowo wyposażone w linki spinające. Sprzęt charakteryzuje się lekką, solidną konstrukcją opartą w większości na profilach zamkniętych. Przyczepa posiada trójstronny wyładunek. Dla bezpieczeństwa ściany są ryglowane centralnie. Standardowo przyczepy są wyposażone w oczko zaczepu fi40mm oraz dyszel typu V. Za dopłatą, możliwe jest zainstalowanie oczka fi50mm. Skrzynia ładunkowa posiada uniwersalny system otwierania ścian. W obrębie tylnej ściany zamontowano szyber zsypowy do ziarna, dodatkowo wyposażony w blokadę. Przyczepa posiada tylne wyjście hydrauliki i hamulców, dzięki czemu można do niej podłączyć kolejną przyczepę. Tylny zaczep manualny występuje w wersji sztywnej. Model T710 cechuje się instalacją hamulcową pneumatyczną jedno lub dwuprzewodową. Dodatkowo, na życzenie klienta istnieje możliwość zamontowania instalacji hamulcowej pneumatycznej, hydraulicznej. Opcjonalnie, przyczepy mogą być doposażone w nadstawkę pełną lub siatkową, plandekę ze stelażem oraz pomost roboczy a także kosz na koło zapasowe lub kosz z wyciągarką. Standardowo przyczepa posiada dyszel typu V, który można zamienić na wersję V lubY wydłużoną.
- LEKKA: lekka, solidna konstrukcja oparta w większości na profilach zamkniętych
- TRWAŁA: przestrzenie zamknięte profili ścian zostały zabezpieczone spoiną ciągłą. Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV.
- BEZPIECZNA: przyczepa posiada instalację hamulcową pneumatyczną jedno lub dwuprzewodową.
- PRAKTYCZNA: trójstronny rozładunek, ściany ryglowane centralnie a w tylnej ścianie szyber zsypowy do wyładunku materiałów sypkich.
- DUŻE MOŻLIWOŚCI: na życzenie klienta istniej opcja doposażenia przyczep w liczne udogodnienia i modyfikacje
Przyczepa rolnicza T711/1 – 8t
Przyczepy dwuosiowe T711 występują w trzech wersjach – jako 8,10 i 12 tonowe urządzenia dedykowane głównie jako rozwiązania transportowe dla rolnictwa. Przyczepy wyróżnia trwałość. Przestrzenie zamknięte profili ścian zostały zabezpieczone spoiną ciągłą. Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV. Ściany przyczepy są dodatkowo wyposażone w linki spinające. Sprzęt charakteryzuje się lekką, solidną konstrukcją opartą w większości na profilach zamkniętych. Zarówno burty jak i klapa tylna są ruchome, dzięki czemu możliwy jest trójstronny wyładunek. Ciekawym rozwiązaniem jest instalacja wywrotu z zaworem odcinającym. Za dodatkową opłatą istnieje również możliwość montażu zespołu sprężyn dociskających borty. Przyczepy posiadają specjalne uszczelki zapewniające odpowiednią szczelność, przeciwdziałające wysypywaniu materiału przez szczeliny. Dla bezpieczeństwa ściany są ryglowane centralnie. Standardowo przyczepy są wyposażone w oczko zaczepu fi40mm oraz dyszel typu V. Za dopłatą, możliwe jest zainstalowanie oczka fi50mm. Skrzynia ładunkowa posiada uniwersalny system otwierania ścian. W obrębie tylnej ściany zamontowano szyber zsypowy do ziarna, dodatkowo wyposażony w blokadę. Przyczepa posiada tylne wyjście hydrauliki i hamulców, dzięki czemu można do niej podłączyć kolejną przyczepę. Tylny zaczep manualny występuje w wersji sztywnej. Istnieje także możliwość doposażenia maszyny w automatyczny zaczep. Przyczepa posiada oświetlenie drogowe, a dodatkowo zaś można zamontować oświetlenie obrysowe. Model T711 cechuje się instalacją hamulcową pneumatyczną dwuprzewodową. Dodatkowo, na życzenie klienta istnieje możliwość zamontowania automatycznego regulatora siły hamowania w postaci zaworu ALB. Opcjonalnie, przyczepy mogą być doposażone w nadstawkę pełną lub siatkową, plandekę ze stelażem oraz pomost roboczy a także kosz na koło zapasowe lub kosz z wyciągarką.
- LEKKA: lekka, solidna konstrukcja oparta w większości na profilach zamkniętych
- TRWAŁA: przestrzenie zamknięte profili ścian zostały zabezpieczone spoiną ciągłą. Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV.
- BEZPIECZNA: przyczepa posiada instalację hamulcową pneumatyczną dwuprzewodową.
- PRAKTYCZNA: trójstronny rozładunek, ściany ryglowane centralnie a w tylnej ścianie szyber zsypowy do wyładunku materiałów sypkich. Przyczepy posiadają instalację wywrotu z zaworem odcinającym oraz uszczelki zapewniające szczelność
- DUŻE MOŻLIWOŚCI: na życzenie klienta istniej opcja doposażenia przyczep w liczne udogodnienia i modyfikacje
Przyczepa rolnicza T730/1 – 8t
Przyczepy rolnicze typu tandem T730 są dostępne w trzech wersjach – 8 tonowej, 10 i 12 tonowej. Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV. Ściany przyczepy są dodatkowo wyposażone w linki spinające. Sprzęt charakteryzuje się lekką, solidną konstrukcją opartą w większości na profilach zamkniętych. Zarówno burty jak i klapa tylna są ruchome, dzięki czemu możliwy jest trójstronny wyładunek. Za dodatkową opłatą istnieje również możliwość montażu zespołu sprężyn dociskających borty. Przyczepy posiadają specjalne uszczelki zapewniające odpowiednią szczelność, przeciwdziałające wysypywaniu materiału przez szczeliny. Dla bezpieczeństwa ściany są ryglowane centralnie. Standardowo przyczepy są wyposażone oczko zaczepu fi40mm. W obrębie tylnej ściany zamontowano szyber zsypowy do ziarna, dodatkowo wyposażony w blokadę. Tylny zaczep manualny występuje w wersji sztywnej. Istnieje także możliwość doposażenia maszyny w automatyczny zaczep. Urządzenie posiada tylne wyjście hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy. Model T730 posiada oświetlenie drogowe a na życzenie klienta może być również zainstalowane oświetlenie obrysowe. Przyczepa cechuje się instalacją hamulcową pneumatyczną dwuprzewodową. Dodatkowo, na życzenie klienta istnieje możliwość zamontowania automatycznego regulatora siły hamowania w postaci zaworu ALB. Standardowo sprzęt posiada drabinkę i stopnie ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej. Opcjonalnie, przyczepy mogą być doposażone w plandekę ze stelażem, nadstawkę pełną lub siatkową, oraz pomost roboczy, zestaw antyrowerowy.
- LEKKA: lekka, solidna konstrukcja oparta w większości na profilach zamkniętych
- TRWAŁA: Wszystkie elementy skorupy zostały pokryte farbą chemoutwardzalną dwuskładnikową odznaczającą się wysoką trwałością i odpornością na czynnik UV.
- BEZPIECZNA: przyczepa posiada instalację hamulcową pneumatyczną dwuprzewodową.
- PRAKTYCZNA: trójstronny rozładunek, ściany ryglowane centralnie a w tylnej ścianie szyber zsypowy do wyładunku materiałów sypkich. Przyczepy posiadają instalację wywrotu z zaworem odcinającym oraz uszczelki zapewniające szczelność
- DUŻE MOŻLIWOŚCI: na życzenie klienta istniej opcja doposażenia przyczep w liczne udogodnienia i modyfikacje: możliwość zamontowania automatycznego regulatora siły hamowania w postaci zaworu ALB, instalacji hydraulicznej, plandekę ze stelażem oraz pomost roboczy, zestaw antyrowerowy
- ZAMONTUJ KOLEJNĄ: tylne wyjście hydrauliki i hamulców pozwala na połączenie z kolejną przyczepą
- WIDOCZNA: maszyna posiada w standardzie oświetlenie drogowe a na zamówienie również oświetlenie obrysowe
Typ | T710/2 |
Ładowność [kg] * | 8000 |
Dopuszczalna masa całkowita [kg] | 10200 |
Masa [kg]* | 2550 |
Długość całkowita / Szerokość całkowita / Wysokość całkowita [mm] | 6200/ 2250/ 1780 |
Długość/Szerokość/Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] | 4195/ 2130/ 600 |
Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm] | 1295 |
Pojemność [m3] | 5.3 |
Wysokość nadstawki [mm] | 500 (pełna), 500 (siatkowa) |
Pojemność z nadstawką [m3] | 5.3/9.8 |
Wywrót / Kąt wywrotu (do tyłu/na boki) | trójstronny do 45o |
Układ jezdny | dwuosiowy |
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej | V |
Pomost roboczy | ● |
Plandeka ze stelażem | ● |
Kształt skrzyni ładunkowej | prostokątny |
Skrzynia ładunkowa z praktycznym systemem otwierania ścian | V |
Centralne ryglowanie ścian | V |
Linki spinające ściany | V |
Rodzaj ramy podwozia | z profili zamkniętych |
Dyszel typu V (mm) | V 2000 |
Dyszel typu Y (mm) | ● (2100) |
Dyszel typu V wydłużony (mm) | ● (2200) |
Dyszel typu Y wydłużony (mm) | ● (2350) |
Oczko zaczepu 40 mm | V |
Oczko zaczepu 50 mm | ● |
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa | V |
Instalacja hamulcowa hydrauliczna | ● |
Dopłata do automatycznego regulatora siły hamowania – zawór ALB | ● |
Postojowy hamulec ręczny z korbą | V |
Rozstaw kół w zależności od osi oraz felg (mm) | 1700 |
Ogumienie | 12.5/80-15.3 16 PR |
Resory | V |
Kosz na koło zapasowe | ● |
Instalacja oświetlenia 12V | V |
Instalacja elektryczna do drugiej przyczepy | V |
Oświetlenie obrysowe boczne (odblaskowe) | V |
Przewód przyłączeniowy do instalacji oświetleniowej | V |
Tylny zaczep manualny, sztywny | V |
Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy | V |
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym | V |
Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną ciągłą | V |
Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej | V |
Rynna do szybru | V |
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | V |
Zabezpieczenie powierzchni malowanej kataforetycznie | V |
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV | V |
Typ | T711/1 |
Ładowność [kg]* | 8000 |
Dopuszczalna masa całkowita [kg] | 11800 |
Masa [kg]* | 3800 |
Długość całkowita / Szerokość całkowita / Wysokość całkowita [mm] | 6495/ 2550/ 1785 |
Długość/Szerokość/Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] | 4510/ 2410/ 500 |
Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm] | 1290 |
Pojemność [m3] | 5.5 |
Wysokość nadstawki [mm] | 350 (siatkowa) |
500 (siatkowa) | |
500 (pełna) | |
Pojemność z nadstawką [m3] | 9.3/10.9/10.9 |
Wywrót / Kąt wywrotu (do tyłu/na boki) | trójstronny do 45o |
Układ jezdny | dwuosiowy |
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej | V |
Pomost roboczy | ● |
Plandeka ze stelażem | ● |
Kształt skrzyni ładunkowej | prostokątny |
Uszczelki zapewniające szczelność przyczepy | V |
Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian | V |
Centralne ryglowanie ścian | V |
Zespół sprężyn dociskających burty | ● |
Linki spinające ściany | V |
Rodzaj ramy podwozia | z profili zamkniętych |
Dyszel typu V (mm) | V(2000) |
Dyszel typu Y (mm) | ● (2100) |
Dyszel typu V wydłużony (mm) | ● (2200) |
Dyszel typu Y wydłużony (mm) | ● (2350) |
Oczko zaczepu 40 mm | V |
Oczko zaczepu 50 mm | ● |
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa | V |
Instalacja hamulcowa hydrauliczna | ● |
Dopłata do automatycznego regulatora siły hamowania – zawór ALB | ● |
Postojowy hamulec ręczny z korbą | V |
Rozstaw kół w zależności od osi oraz felg (mm) | 1900 |
Ogumienie | 400/55-22,5 |
385/65R22,5 | |
14,5/80-18 12PR | |
Resory | V |
Kosz na koło zapasowe | ● |
Kosz na koło zapasowe z wyciągarką | ● |
Instalacja oświetlenia 12V | V |
Oświetlenie obrysowe boczne (odblaskowe) | V |
Instalacja elektryczna do drugiej przyczepy | V |
Przewód przyłączeniowy do instalacji oświetleniowej | V |
Tylny zaczep manualny, sztywny | V |
Automatyczny zaczep tylny | ● |
Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy | V |
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym | V |
Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną ciągłą | V |
Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej | V |
Rynna do szybru | V |
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | V |
Zabezpieczenie powierzchni malowanej kataforetycznie | V |
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV | V |
Zestaw antyrowerowy | ● |
Typ | T730/1 |
Ładowność [kg]* | 8000 |
Dopuszczalna masa całkowita [kg] | 11800 |
Masa [kg]* | 3800 |
Długość całkowita / Szerokość całkowita / Wysokość całkowita* [mm] | 6495/ 2550/ 1785 |
Długość/Szerokość/Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm] | 4510/ 2410/ 500 |
Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm] | 1290 |
Pojemność [m3] | 5.5 |
Wysokość nadstawki [mm] | 350 (siatkowa) |
500(siatkowa) | |
500(pełna) | |
Pojemność z nadstawką [m3] | 9.3 / 10.9 / 10.9 |
Wywrót / Kąt wywrotu (do tyłu/na boki) | trójstronny do 45o |
Układ jezdny | tandem |
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej | V |
Pomost roboczegy | ● |
Plandeka ze stelażem | ● |
Kształt skrzyni ładunkowej | prostokątny |
Uszczelki zapewniające szczelność przyczepy | V |
Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian | V |
Centralne ryglowanie ścian | V |
Zespół sprężyn dociskających burty | ● |
Linki spinające ściany | V |
Rodzaj ramy podwozia | z profili otwatych |
Adapter zaczepu | V |
Oczko zaczepu 40 mm | V |
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa | V |
Instalacja hamulcowa hydrauliczna | ● |
Dopłata do automatycznego regulatora siły hamowania – zawór ALB | ● |
Postojowy hamulec ręczny z korbą | V |
Rozstaw kół w zależności od osi oraz felg (mm) | 1900 |
Ogumienie | 385/65 R22,5 |
Resory | V |
Instalacja oświetlenia 12V | V |
Oświetlenie obrysowe boczne (odblaskowe) | V |
Instalacja elektryczna do drugiej przyczepy | V |
Przewód przyłączeniowy do instalacji oświetleniowej | V |
Tylny zaczep manualny, sztywny | V |
Automatyczny zaczep tylny | ● |
Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy | V |
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym | V |
Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną ciągłą | V |
Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej | V |
Rynna do szybru | V |
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | V |
Zabezpieczenie powierzchni malowanej kataforetycznie | V |
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV | V |
Zestaw antyrowerowy | ● |
Filmiki
FIRMA METAL-FACH
Metal–Fach Sp. z o.o. to czołowy polski producent maszyn rolniczych. Siedziba firmy znajduje się w Sokółce (województwo podlaskie). Powstała w 1989 roku. To jeden z największych pracodawców w regionie – zatrudnia około 800 pracowników. W ofercie firmy znajduje się blisko 60 różnych typów i modeli maszyn oraz urządzeń rolniczych. Produkuje również naczepy do samochodów ciężarowych pod marką Nova a także kotły grzewcze. Jedną z nowych specjalizacji Metal–Fachu są konstrukcje stalowe tworzone z myślą o budowie obiektów przemysłowych, hal i magazynów.
Wyroby Metal–Fachu są dostępne poprzez sieć dealerską na terenie całego kraju. Dodatkowo, spółka eksportuje produkty do ponad 30 państw. Przedsiębiorstwo posiada blisko 80 zagranicznych przedstawicielstw handlowych. Największe i najważniejsze zewnętrzne rynki zbytu to kraje bałtyckie, a także Rosja, Kazachstan, Ukraina i Białoruś, a także Turcja, Czechy i Słowacja oraz kraje bałkańskie.
Park maszynowy Metal-Fachu to nowoczesne linie produkcyjne pozwalające na efektywną i bezpieczną pracę. Wśród urządzeń wykorzystywanych w produkcji znajdują się także innowacyjne instrumenty jak: lasery 3D do rur i profili, lasery do obróbki blach czy plazmy wykorzystywane do blachy i profili stalowych. Jedną z bardziej spektakularnych inwestycji ostatnich lat było z kolei wybudowanie w całości zadaszonej lakierni i malarni proszkowej, o powierzchni niemal jednego hektara. To jeden z największych tego typu obiektów w kraju.
Spółka oraz jej wyroby są doceniane nie tylko przez klientów, ale także niezależne gremia i organizacje. W 2006 roku Metal–Fach zdobył 1. miejsce oraz tytuł „Gazeli Biznesu”. Rok później firmie przyznano brązową statuetkę „Pracodawca Przyjazny Załodze”. W 2014 roku, Metal-Fach uhonorowano 1. nagrodą w prestiżowym konkursie „Polish Masters of Business”.
Dział handlowy - sprzedaż traktorów i maszyn rolniczych
Kamil
Tel. Kom. 664 047 086
kamil@fhlupus.pl
Piotr
Tel. Kom. 602 488 425
piotr@fhlupus.pl
Marcin
Tel. Kom. 606 906 120
marcin@fhlupus.pl